Κυριακή 6 Μαρτίου 2011

Ένοχες συνειδήσεις

Καθημερινά φιλοξενούμε εκατομμύρια σκέψεις στον εγκέφαλο μας.Είναι αναπόσπαστο μέρος της λειτουργίας του οργανισμού μας,θεία φύση βλέπεις,όσο βέβαια και αν προσπαθούν να αποτρέψουν κάτι τέτοιο οι εκάστωτε κυβερνώντες.Με μερικές από αυτές τελευταία έχω έρθει σε ρήξη.Εκτός του ότι είναι απίστευτα ύπουλες,σωστές σουπιές,έχουν και το κακό συνήθειο να στρέφονται εναντίον μου.Απερίγραπτα ενοχλητικές,περιμένουν την κατάλληλη στιγμή,όταν έχεις κουραστεί και έχουν πέσει οι άμυνες σου και επιτίθονται.Δεν μιλάμε για αυτοκαταστροφικές τάσεις,όχι δεν φτάσαμε ακόμα σε τέτοιο σημείο,αλλά όπως και να το κάνουμε δηλαδή είναι σαν να θέλουν το κακό σου.

Θα ήθελα να επεκταθώ παραπέρα,αλλά οι σχέσεις μας προς το παρόν δεν μου επιτρέπουν τίποτε παραπάνω από αβρότητες απ'τη μια και απ'την άλλη είμαι σίγουρος ότι την δύσκολη στιγμή θα μου γυρίσεις και εσύ την πλάτη.Σιγά,σιγά κίολας δεν είναι για χόρταση.Εννοώ θέλω να τα βγάλω σιγά σιγά απο μέσα μου.Εδώ βέβαια εσύ θα με πεις ψεύτη,θα σου κακόπεφτε κύριε μου δηλαδή να τα βγάλεις όλα κατευθείαν από μέσα σου,αλλά θα σου απαντήσω όχι,καλύτερα έτσι,να έχω τον έλεγχο.Άλλωστε με τι θα σας απασχολώ όλο αυτόν τον καιρό.Είμαι ακόμα σε πρώιμο στάδιο βλέπεις,αλλά κάποιος πρέπει να το υποστεί,πως αλλιώς θα (εξα)σκήσω το καινούργιο μου φετίχ,τις λέξεις.Ξέφυγα λιγάκι,με τον καιρό θα το συνηθίσετε βέβαια.Συμπαθάτε με,δεν φταίω εγώ,είναι οι ρημάδες οι σκέψεις μου που πηδάνε από εδώ και από κει(όπως οφείλει κάθε σωστό αρσενικό),αλλά δεν μπορώ να τις περιορίσω,πόσο μάλλον να τις ελένξω.Με κάτι τέτοιες σκέψεις συναναστρέφομαι τελευταία που λέτε και μου έχουν παρει τα μυαλά,τέτοια επιθετική πολιτική ούτε η Τουρκία δεν έχει.

Κάτι τέτοιες αφηγήσεις μ'αρέσουν πολύ παρεπιμπτόντως.Ξεκινάς να λες κάτι και οι σκέψεις σου σε ταξιδεύουν αλλού.Δεν είναι τυχαίο ότι μ'αρέσουν πολύ τα βιβλία ο φύλακας στη σίκαλη και οι απόψεις ενός κλόουν.Όλο το σενάριο περιορίζεται σε διάστημα μερικων ημερών και τα υπόλοιπα καλύπτονται από σκέψεις των πρωταγωνιστών. Έχω τα κατάλληλα προσόντα πλάκα πλάκα να γράψω ένα τέτοιο βιβλίο,ασυνάρτητες και διαπλεκόμενες σκέψεις,έστω το βασικότερο,ή δεν θα έπρεπε να το θεωρώ μόνο προσωπικό χαρακτηριστικό,πόσο μάλλον προσόν.

Τι περιμένατε να καταλήξω κάπου,όχι λάθος βλογ επισκεφθήκατε.Εδώ προσφέρουμε μόνο σκόρπιες,ασυνάρτητες και αλλοπρόσαλες σκέψεις.Αυτά έχουμε δηλαδή,αυτά προσφέρουμε.Λίγο άσχετος ο τίτλος,αλλά θα τον κρατήσω,μ'αρέσει.


Έρχεται παρεπιμπτόντως στο γαία λάιβ 11&12 και 18&19!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου